Sunday, September 6

Nak kata apa ? Nak tulis apa ?

Alhamdulillah, kerna aku berupaya untuk mengupdate blog ini walaupun aku tak tahu apakah yang bakal aku coretkan dalam tulisan kali ini.

Masa berlalu dengan pantas dan pejam celik bangun tidur. ( Apa aku merepek ni ?! )

Pejam celik aku dah pun graduated. Sejak tamat belajar, banyak cerita yang berlaku di sekeliling aku, saat - saat suka ria, mahu pun duka ria ( eh, kalau berduka ada 'ria' jugak ke ? ). Namun semua peristiwa itu tidak sempat aku coretkan dek kerana komitmen kepada urusan yang lain.

Seringkali berusaha untuk mengemaskini blog ini supaya tidak kelihatan suram tetapi tiap kali menulis, pasti tidak pernah sempat untuk aku habiskan kerana idea secara tiba - tiba hilang dari fikiran dan kali ini aku berazam untuk menghabiskan juga tulisan untuk kali ini tidak kira apa sahaja yang akan terjadi. ( yang tidak baik jangan di ikut ya ? =) )

Banyak yang hendak dikongsikan. Antaranya buah anggur di halaman tepi rumah semakin menjadi, peristiwa kucing - kucing di rumah ( wah, kucing pun nak mencari populariti ye ? ), kegiatan harian semasa di kala menjadi pengganggur terhormat dan bermacam - macam lagi yang tak mampu ditulis.

Idea untuk mengemaskini cerekaliti bersiri aku juga seringkali menemui jalan buntu. Oh, tidak. Moga aku dapat mengemaskininya kelak. Wallahu'alam.

Moga tulisan ini menjadi pemangkin untuk aku terus menyambung karya ku. InsyaALLAH.

Sehingga bertemu lagi. Wassalam.


2 comments:

Anonymous said...

yeay...dah update!xsabr nk tau story cerekaliti pulaks.cepat2 idea.

Adlan said...

tahniah!! aku pun da grad... :P