Monday, November 17

Diam bukan bermakna menyorok diri

Sudah lama rasanya tidak mengemaskini blog. Kebelakangan ini, banyak perkara duka dan suka yang berlaku dalam hidup aku hinggakan aku tak mampu untuk mentafsirkannya dalam bentuk tulisan untuk diperlihatkan kepada kawan-kawan. Maaf.

Buat masa ini, aku mengambil langkah berdiam diri ekoran peristiwa-peristiwa yang terjadi pada diriku pada masa lalu. Mungkin aku perlu berseorangan buat seketika untuk menenangkan segala kekusutan yang telah berlaku dalam hidupku kebelakangan ini. Hanya DIA yang tahu keperitan dan ketidaktenangan yang aku hadapi sejak akhir-akhir ini. Sekian.

4 comments:

Husna said...

alalaa.. chayok2!! =)

sp3d2 said...

ish ish. jgn sedih. nnt abis exam kite rempit kemana2 saje yg kita mahu!!

Bumi Allah ini luas. kita ubat luka itu dengan udara yg segar (campur bau ekzos skit la) dan pemandanngan indah bukit bukau. Maha Suci Allah.

bikers forever!!

Anonymous said...

[Buat masa ini, aku mengambil langkah berdiam diri ekoran peristiwa-peristiwa yang terjadi pada diriku pada masa lalu.]<-- peristiwa ape ni man smpai xdpt wat posting baru?dikejar awek rempit ke?huhu...just joking..

Siti said...

bukan dikejar awek rempit..tapi ditembak awek...